Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9608
Title: Маркетинговий принцип управління залізничними пасажирськими перевезеннями
Authors: Громова, Олена Володимирівна
Issue Date: 2010
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Громова, О. В. Маркетинговий принцип управління залізничними пасажирськими перевезеннями / О. В. Громова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами шостої наук.-практ. міжнар. конф. «Проблеми міжнародних трнаспортних коридорів та єдиної трнаспортної системи України» (7-12 червня 2010 р. смт. Коктебель). – 2010. – № 30. – C. 207-208.
Abstract: Маркетингова інформація дозволяє ідентифікувати потреби споживачів залізничного транспорту для можливості їх задоволення. Крім того інформація в роботі менеджера є засобом обґрунтовування рішення, а її якість слідує на вірогідність того, буде вироблений оптимальний варіант рішення або той, що має негативні наслідки.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9608
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Appears in Collections:№ 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Громова.pdf209.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.