Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorЧеклова, Євгенія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-17T14:42:39Z-
dc.date.available2022-06-17T14:42:39Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБутько, Т. В. Розробка оптимальних схем обігу составів пасажирського поїзду з використанням прогнозу пасажиропотоків на основі еволюційного моделювання / Т. В. Бутько, Є. В. Чеклова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами п’ятої міжнар. наук.-практ. конф. «Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної трансопртної системи України» (1-6 червня 2009 р. смт. Коктебель). – 2009. – № 27. – С. 46-47.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9752-
dc.description.abstractОдним із актуальних напрямків удосконалення пасажирських перевезень є розробка технології, що забезпечить раціональну організацію схем обігу составів пасажирських поїздів. Ці схеми повинні встановлювати не просто час відправлення поїздів зі станції формування та прибуття на кінцевий пункт, а саме той час, який буде зручним в першу чергу, для пасажирів.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleРозробка оптимальних схем обігу составів пасажирського поїзду з використанням прогнозу пасажиропотоків на основі еволюційного моделюванняuk_UA
dc.typeОдним із актуальних напрямків удосконалення пасажирських перевезень є розробка технології, що забезпечить раціональну організацію схем обігу составів пасажирських поїздів. Ці схеми повинні встановлювати не просто час відправлення поїздів зі станції формування та прибуття на кінцевий пункт, а саме той час, який буде зручним в першу чергу, для пасажирів.uk_UA
Appears in Collections:№ 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бутько.pdf246.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.