Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриценко, Наталя Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-06-29T12:50:04Z-
dc.date.available2022-06-29T12:50:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГриценко, Н.В. Вплив трудового потенціалу на реорганізацію управління залізничної галузі / Н. В. Гриценко // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами дев'ятої наук.-практ. міжнар. конф. "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та єдиної транспортної системи України" (5 - 7 червня 2013 р. м. Харків). – 2013. – № 42. – C. 58-59.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/9863-
dc.description.abstractЕволюція залізничного транспорту від початку промислової революції протікала на фоні макроекономічного поглиблення спеціалізації і галузевого розподілу праці, що призвело до диференціювання галузей господарської діяльності. У процесі становлення постіндустріального суспільства виникає потреба переходу від вертикально інтегрованих структур управління галуззю, до формування спеціалізованих горизонтальних зв’язків між залізничними підприємствами.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВплив трудового потенціалу на реорганізацію управління залізничної галузіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:№ 42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гриценко.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.