Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗорін, А. В.-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-07-13T16:45:47Z-
dc.date.available2022-07-13T16:45:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗорін А. В. Маркетингові стратегії просування транспортних послуг / А. В. Зорін, О. М. Мкртичьян // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами десятої наук.-практ. міжнар. конф. "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та корпоративної логістики" (5 - 7 червня 2014 р. м. Харків). - 2014. - № 46. - C. 42.uk_UA
dc.identifier.issn2075 - 4892-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10069-
dc.description.abstractВивчення маркетингових аспектів просування транспортних послуг на ринку залізничних перевезень має величезне теоретичне і прикладне значення , що передбачає постійне звернення до них з боку багатьох вчених і практиків. Відносно велика територія, займана українською державою, визначила унікальність транспортної системи, що характеризується розвиненою транспортною мережею.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії просування транспортних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зорін.pdf334.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.