Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10069
Title: Маркетингові стратегії просування транспортних послуг
Authors: Зорін, А. В.
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Issue Date: 2014
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Зорін А. В. Маркетингові стратегії просування транспортних послуг / А. В. Зорін, О. М. Мкртичьян // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами десятої наук.-практ. міжнар. конф. "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та корпоративної логістики" (5 - 7 червня 2014 р. м. Харків). - 2014. - № 46. - C. 42.
Abstract: Вивчення маркетингових аспектів просування транспортних послуг на ринку залізничних перевезень має величезне теоретичне і прикладне значення , що передбачає постійне звернення до них з боку багатьох вчених і практиків. Відносно велика територія, займана українською державою, визначила унікальність транспортної системи, що характеризується розвиненою транспортною мережею.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10069
ISSN: 2075-4892(print); 2413-4892(online)
Appears in Collections:№ 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зорін.pdf334.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.