Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10072
Назва: Роль маркетинга в сфере транспортных услуг
Автори: Зорина, Елена Ивановна
Гончаренко, Д. С.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зорина Е. И. Роль маркетинга в сфере транспортных услуг / Е. И. Зорина, Д. С. Гончаренко // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами десятої наук.-практ. міжнар. конф. "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та корпоративної логістики" (5 - 7 червня 2014 р. м. Харків). - 2014. - № 46. - C. 43-44.
Короткий огляд (реферат): В современных условиях рыночных отношений конкуренция в сфере транспортных услуг является достаточно жесткой. Для достижения сильной позиции по отношению к конкурентам, предприятию транспорта необходимо использовать инструменты маркетинга. Целями управления маркетингом на транспорте являются формирование платежеспособного спроса на транспортные услуги и другую продукцию транспортных предприятий и обеспечение их стабильного финансово-экономического положения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10072
ISSN: 2075 - 4892
Розташовується у зібраннях:№ 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зорина.pdf459.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.