Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10108
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДикань, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-07-15T14:36:02Z-
dc.date.available2022-07-15T14:36:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДикань О. В. Підходи до визначення якості туристичних послуг / О. В. Дикань // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами десятої наук.-практ. міжнар. конф. "Проблеми міжнародних транспортних коридорів та корпоративної логістики" (5 - 7 червня 2014 р. м. Харків). - 2014. - № 46. - C. 69-70.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10108-
dc.description.abstractВ туристичному підприємстві якість – інтегральна складова процесу створення туристичного продукту, який забезпечує задоволення очікувань і потреб туристів. Якістю є не тільки сукупність ознак, які характеризують туристичний продукт і відрізняють його від інших ознак. Це також здатність продукту до задоволення очікувань туристів і заспокоєння їх певних потреб. Вміле управління якістю гарантує, що пропонований продукт знайде покупців і задовольнить їх потреби.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПідходи до визначення якості туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 46

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дикань.pdf343.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.