Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДикань, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorКузьменко, Анна Вячеславівна-
dc.contributor.authorDykan, V. L.-
dc.contributor.authorKuzmenko, A. V.-
dc.date.accessioned2019-04-04T09:37:33Z-
dc.date.available2019-04-04T09:37:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДикань, В. Л. Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту / В. Л. Дикань, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2015. - № 51. - С. 9-16.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892 (print); 2413-4892 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024-
dc.description.abstractUA: В статті обґрунтована необхідність розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту за рахунок застосування маркетингологістичного підходу. Досліджено особливості формування та використання маркетингологістичного підходу в транспортній сфері. Визначені та детально окреслені принципи маркетинго-логістичного підходу. Сформована узагальнена схема маркетингово-логістичного підходу до розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту.uk_UA
dc.description.abstractEN: The development of transport and logistics infrastructure in the railway sector enterprises Ukraine, as noted earlier, is a matter of national importance, the resolution of which will affect the overall socio-economic situation in the country and provide quality improving performance of railway undertakings. Today transport existing facilities and logistics infrastructure of railway undertakings not allow for integrated transport and logistics services, and, accordingly, the process of transport and logistics service takes place in the absence of complete unity technological organizations and all participants of the transport process.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectмаркетингово-логістичний підхідuk_UA
dc.subjectтранспортно-логістична інфраструктураuk_UA
dc.subjectзалізничний транспортuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectmarketing and logistical approachuk_UA
dc.subjectthe transport and logistics infrastructureuk_UA
dc.subjectrailway transportuk_UA
dc.titleМаркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспортуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing and logistics approach to transport and logistics infrastructure of railway transport enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 51

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dykan.pdf647.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.