Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024
Назва: Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту
Інші назви: Маркетингово-логистический подход к развитию транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта
Marketing and logistics approach to transport and logistics infrastructure of railway transport enterprises
Автори: Дикань, Володимир Леонідович
Кузьменко, Анна Вячеславівна
Дикань, В. Л.
Кузьменко, А. В.
Dykan, V. L.
Kuzmenko, A. V.
Ключові слова: маркетинг
логістика
маркетингово-логістичний підхід
транспортно-логістична інфраструктура
залізничний транспорт
маркетинг
логистика
маркетингово-логистический подход
транспортно-логистическая инфраструктура
железнодорожный транспорт
marketing
logistics
marketing and logistical approach
the transport and logistics infrastructure
railway transport
Дата публікації: 2015
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дикань, В. Л.Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту [Текст] / В. Л. Дикань, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2015. - № 51. - С. 9-16.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті обґрунтована необхідність розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту за рахунок застосування маркетингологістичного підходу. Досліджено особливості формування та використання маркетингологістичного підходу в транспортній сфері. Визначені та детально окреслені принципи маркетинго-логістичного підходу. Сформована узагальнена схема маркетингово-логістичного підходу до розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту. RU: В статье обоснована необходимость развития транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта за счет применения маркетинго-логистического подхода. Исследованы особенности формирования и использования маркетинго-логистического подхода в транспортной сфере. Определены и подробно раскрыты принципы маркетинго-логистического подхода. Составлено обобщенную схему маркетингово-логистического подхода к развитию транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта. EN: The development of transport and logistics infrastructure in the railway sector enterprises Ukraine, as noted earlier, is a matter of national importance, the resolution of which will affect the overall socio-economic situation in the country and provide quality improving performance of railway undertakings. Today transport existing facilities and logistics infrastructure of railway undertakings not allow for integrated transport and logistics services, and, accordingly, the process of transport and logistics service takes place in the absence of complete unity technological organizations and all participants of the transport process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 51

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dykan.pdf647.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.