Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024
Title: Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту
Other Titles: Маркетингово-логистический подход к развитию транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта
Marketing and logistics approach to transport and logistics infrastructure of railway transport enterprises
Authors: Дикань, Володимир Леонідович
Кузьменко, Анна Вячеславівна
Дикань, В. Л.
Кузьменко, А. В.
Dykan, V. L.
Kuzmenko, A. V.
Keywords: маркетинг
логістика
маркетингово-логістичний підхід
транспортно-логістична інфраструктура
залізничний транспорт
маркетинг
логистика
маркетингово-логистический подход
транспортно-логистическая инфраструктура
железнодорожный транспорт
marketing
logistics
marketing and logistical approach
the transport and logistics infrastructure
railway transport
Issue Date: 2015
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Дикань, В. Л.Маркетингово-логістичний підхід щодо розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту [Текст] / В. Л. Дикань, А. В. Кузьменко // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2015. - № 51. - С. 9-16.
Abstract: UA: В статті обґрунтована необхідність розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту за рахунок застосування маркетингологістичного підходу. Досліджено особливості формування та використання маркетингологістичного підходу в транспортній сфері. Визначені та детально окреслені принципи маркетинго-логістичного підходу. Сформована узагальнена схема маркетингово-логістичного підходу до розвитку транспортно-логістичної інфраструктури підприємств залізничного транспорту. RU: В статье обоснована необходимость развития транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта за счет применения маркетинго-логистического подхода. Исследованы особенности формирования и использования маркетинго-логистического подхода в транспортной сфере. Определены и подробно раскрыты принципы маркетинго-логистического подхода. Составлено обобщенную схему маркетингово-логистического подхода к развитию транспортно-логистической инфраструктуры предприятий железнодорожного транспорта. EN: The development of transport and logistics infrastructure in the railway sector enterprises Ukraine, as noted earlier, is a matter of national importance, the resolution of which will affect the overall socio-economic situation in the country and provide quality improving performance of railway undertakings. Today transport existing facilities and logistics infrastructure of railway undertakings not allow for integrated transport and logistics services, and, accordingly, the process of transport and logistics service takes place in the absence of complete unity technological organizations and all participants of the transport process.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1024
ISSN: 2075-4892
Appears in Collections:№ 51

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dykan.pdf647.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.