Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуценко, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorКотюк, А. С.-
dc.contributor.authorСабиніна, М. В.-
dc.contributor.authorKutsenko, M.-
dc.contributor.authorKotyuk, A.-
dc.contributor.authorSabinina, M.-
dc.date.accessioned2022-08-04T17:12:03Z-
dc.date.available2022-08-04T17:12:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКуценко М. Ю. Переобладнання проміжних роздільних пунктів для підвищення швидкості руху пасажирських поїздів до 200 км/год / М. Ю. Куценко, А. С. Котюк, М. В. Сабиніна // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 80-ї міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – 2018. – Вип. 177. – С. 180.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10328-
dc.description.abstractЗапропонована методика технікоекономічного обґрунтування дозволяє визначити раціональний рівень максимальної швидкості пропуску пасажирських поїздів через кожен окремий пункт. У порівнянні з масштабним проектуванням вона дозволить багаторазово скоротити витрати часу і коштів при досить точному визначенні доцільності перебудови як окремого роздільного пункту, так і лінії в цілому, а також обрати черговість підготовки ліній до швидкісного руху.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПереобладнання проміжних роздільних пунктів для підвищення швидкості руху пасажирських поїздів до 200 км/годuk_UA
dc.title.alternativeRe-equipment of intermediate separate items for higher rate of train up to 200 km/huk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Випуск 177

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kutsenko.pdf415.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.