Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВізняк, Руслан Іванович-
dc.contributor.authorЧепурченко, Ілля Вадимович-
dc.contributor.authorViznyak, R.I.-
dc.contributor.authorChepurchenko, І.V.-
dc.date.accessioned2022-08-13T13:57:52Z-
dc.date.available2022-08-13T13:57:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВізняк Р. І. Інноваційний напіввагон нового покоління підвищеної вантажопідйомності з допустимим осьовим навантаженням 25-27 т / Р.І. Візняк, І.В. Чепурченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 76-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – 2014. – Випуск 143. – С. 240.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10388-
dc.description.abstractОсновними сучасними вимогами, які висуваються операторами рухомого складу до вагонів нового покоління, є: підвищення вантажопідйомності і зменшення тари, а також збільшення міжремонтних пробігів. Виходячи з аналізу номенклатури вантажів ринку перевізного процесу, де переважають сипкі і навалочні вантажі, які не вимагають захисту від атмосферних опадів, можна зробити висновок, що найбільш затребуваним і дефіцитним видом рухомого складу є напіввагон.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleІнноваційний напіввагон нового покоління підвищеної вантажопідйомності з допустимим осьовим навантаженням 25-27 тuk_UA
dc.title.alternativeThe dynamics efforts research of the wagons bodies under transportation with railway ferry-boatsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Випуск 143

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Viznyak.pdf729.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.