Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобровський, Володимир Ілліч-
dc.contributor.authorДорош, Андрій Сергійович-
dc.contributor.authorBobrovskiy, V.I.-
dc.contributor.authorDorosh, A.S.-
dc.date.accessioned2022-08-15T13:00:34Z-
dc.date.available2022-08-15T13:00:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБобровський В. І. Удосконалення методу оптимізації режиму гальмування середнього відчепа розрахункової групи / В.І. Бобровський, А.С. Дорош // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 76-ї міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – 2014. – Випуск 143. – С. 281-282.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10452-
dc.description.abstractЕфективність роботи автоматизованих систем керування розпуском составів на гірці значною мірою залежить від технологічних алгоритмів визначення керуючих впливів під час розформування составів. У якості керуючих впливів на процес розпуску составів можуть виступати режими гальмування (РГ) відчепів, визначення яких є складним оптимізаційним завданням.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleУдосконалення методу оптимізації режиму гальмування середнього відчепа розрахункової групиuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of method of optimization of mode of braking of middle vidchepa of calculation groupuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Випуск 143

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bobrovskiy.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.