Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлиндюк, Василь Степанович-
dc.contributor.authorBlindyuk, V.S.-
dc.date.accessioned2022-09-02T11:36:12Z-
dc.date.available2022-09-02T11:36:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБлиндюк В. С. Визначення оптимальних законів керування в процесі розгону електропоїзда при додаткових обмеженнях / В. С. Блиндюк // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту : тези доповідей 77-ї Міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – Вип. 151 (1). – С. 58.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/10784-
dc.description.abstractНа основі геометричної теорії керування встановлено можливість визначення оптимальних законів керування процесами руху електропоїздів. Показано, що при цьому лінійна модель тягового електропривода із двигунами постійного струму буде еквівалентна нелінійній моделі приводу.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВизначення оптимальних законів керування в процесі розгону електропоїзда при додаткових обмеженняхuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of optimum control laws in the course of boost of an electric train at additional limitationsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blindyuk.pdf453.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.