Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 88
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Проблеми екології при утилізації будівельних матеріалівБоровик, Юрій Тарасович; Borovik, Y.T.
2022Інформаційно-аналітичне забезпечення в системі управління логістичними ризиками на транспортіЧелядінова, Наталя Геннадіївна; Cheliadinova, N.G.
2022Застосування технології «Цифровий близнюк» для виробництва та логістикиХарламова, Олена Миколаївна; Kharlamova, О.М.
2022Застосування посиленого навчання в ланцюжках постачання та логістиціХарламов, Павло Олександрович; Kharlamov, P.О.
2022Цифрові платформи: інституціональний аспектТоропова, Владислава Ігорівна; Toropova, V.I.
2022Оцінка сучасних цифрових технологій у фінансовій сферіСтешенко, Олена Дамирівна; Steshenko, О.D.
2022Digitalization in railway transport by startups developingNazarenko, І.L.; Hoppman, M.McKay
2022Вдосконалення системи цифрового управління вантажними перевезеннямиМасан, В.В.; Masan, V.V.
2022Розвиток інтелектуальних технологій для управління технологічними процесамиЛазарєва, Наталья Миколаївна; Лазарєв, Олексій Владленович; Lazarieva, N.M.; Lazariev, O.V.
2022Організація перевезення небезпечних вантажів з використанням ризик-орієнтованих підходівКовальов, Антон Олександрович; Кульова, Дар’я Олександрівна; Kovalov, A.O.; Kulova, D.O.
2022Хмарні технології як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств залізничного транспорту: сучасні аспектиКаличева, Наталія Євгеніївна; Чорнобровка, Ірина Вікторівна; Kalicheva, N.E.; Chernobrovka, I.V.
2022Формування облікової політики підприємства в умовах воєнного стануЄвсєєва, Ольга Олексіївна; Ievsieieva, O.O.
2022Перспективи цифрової трансформації бізнеспроцесівДикань, Олена Володимирівна; Соломніков, Іван Володимирович; Семенцова, Олена Володимирівна; Dykan, O.V.; Solomnikov, I.V.; Sementsova, O.V.
2022Шляхи трансформації вітчизняної промисловості в умовах становлення цифрової економікиДикань, Олена Володимирівна; Dykan, O.V.
2022Social media marketing, як інструментарій мобільних маркетингових технологійЧернявський, Андрій Вікторович; Cherniavskyi, A.V.
2022Формування маркетингових стратегій підприємств на ринку логістичних послугОстроверх, Ганна Євгенівна; Токаренко, А.А.; Ostroverkh, H.; Tokarenko, A.
2022Омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності залізничного транспортуНескуба, Тетяна Володимирівна; Neskuba, T.V.
2022Емоціональне та фізичне виснаження менеджера та їх подоланняЖердєв, Микола Дем'янович; Мирошниченко, Юлія Володимирівна; Zherdev, M.D.; Myroshnychenko, Yu.V.
2022Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування брендуДергоусова, Алла Олександрівна; Сиволовська, Олена Вікторівна; Мкртичьян, Олена Миколаївна; Derhousova, A.; Syvolovska, O.; Mkrtichyan, O.
2022Удосконалення збуту в системі менеджментуВолохов, Володимир Анатолійович; Волохова, Інна Володимирівна; Лук’янова, Олена Миколаївна; Volokhov, V.A.; Volokhova, I.V.; Lukyanova, O.M.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 88