Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11077
Назва: Оцінка напруженого стану рейок при швидкостях руху більше 160 км/год
Інші назви: Assessment of the stress state of the rails by speeds greater than 160 km/h
Автори: Потапов, Дмитро Олександрович
Вітольберг, Володимир Геннадійович
Малішевська, Аліна Сергіївна
Новиков, Вадим Володимирович
Пліс, Павло Васильович
Суслов, В.М.
Potapov, D.O.
Vitolberg, V.G.
Malishevskaya, A.S.
Novikov, V.V.
Plis, P.V.
Suslov, V.M.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Потапов Д. О. Оцінка напруженого стану рейок при швидкостях руху більше 160 км/год / Д.О. Потапов, В.Г. Вітольберг, А.С. Малішевська, В.В. Новиков, П.В. Пліс, В.М. Суслов // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 9-ої міжнародної науково-технічної конференції (17-19 листопада 2021 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2021. – С. 53-55.
Короткий огляд (реферат): Впевнений рух нашої країни в напрямку інтеграції з Європейським Союзом не міг обійти стороною питання експлуатаційної надійності роботи рейок вітчизняного виробництва за умови перспектив підвищення швидкостей руху на окремих напрямках АТ «Укрзалізниця». Однією із умов забезпечення необхідного рівня безпеки руху на цих ділянках є умови міцності рейок, як одного із ключових елементів верхньої будови колії. Не перевищення рівня допустимих напружень, що виникають під дією рухомого складу, є запорукою надійної роботи конструкції залізничної колії в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11077
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Potapov.pdf1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.