Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11154
Назва: Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування бренду
Інші назви: Application of internet marketing as an integral part of brand promotion
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Derhousova, A.
Syvolovska, O.
Mkrtichyan, O.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Застосування інтернет-маркетингу як невід’ємна частина просування бренду / А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська, О.М. Мкртичьян // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 18-ї науково-практичної міжнародної конференції (2-3 червня 2022 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2022. – С. 188-189.
Короткий огляд (реферат): Успішний розвиток бізнесу будь-якої компанії сьогодні важко уявити без використання всіх доступних технологій реклами та просування продукції. При цьому інтернет-технології можна з упевненістю назвати одними з найдоступніших та найефективніших. Їхня доступність дозволяє компаніям будь-якого рівня швидко виходити на необхідний рівень продажів та замовлень, а отже, прибутку, причому без значних стартових фінансових витрат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11154
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf806.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.