Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11181
Title: Моральні дилеми в бізнесі
Other Titles: Moral dilemmas in business
Authors: Компанієць, Вікторія Віталіївна
Полякова, Олена Миколаївна
Kompaniets, V.V.
Polyakova, O.M.
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Компанієць В. В. Моральні дилеми в бізнесі / В.В. Компанієць, О.М.Полякова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 18-ї науково-практичної міжнародної конференції (2-3 червня 2022 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2022. – С. 297-302.
Abstract: Ставлення до моралі в економічних відносинах може проявлятись досить багатогранно. І основою цього є два аспекти: перший - пов'язаний з людською природою; другий – «накладається» соціокультурним полем та особливостями певної соціально-економічної системи, її духом та нормами, інститутами тощо. Первинним суб‘єктом економічних відносин є людина, яка в цих відносинах виступає в різних ролях: підприємець, керівник, працівник, споживач.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11181
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kompaniets.pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.