Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11255
Title: Розроблення моделі своєчасного забезпечення станцій місцевої роботи порожніми вагонами на основі концепції Precision Scheduled Railroading
Other Titles: Development of a model for timely provision of local work stations with empty railcars based on the concept of Precision Scheduled Railroading
Authors: Прокопов, Артем Олексійович
Прохоров, Віктор Миколайович
Калашнікова, Тетяна Юріївна
Prokopov, Artem Oleksiiovych
Prokhorov, Viktor Mykolaiovych
Kalashnikova, Tetiana Yuriivna
Keywords: розподіл порожніх вагонів
станції місцевої роботи
Precision Scheduled Railroading
генетичні алгоритми
distribution of empty railcars
local work stations
Precision Scheduled Railroading
genetic algorithms
Issue Date: 2022
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Прокопов А. О. Розроблення моделі своєчасного забезпечення станцій місцевої роботи порожніми вагонами на основі концепції Precision Scheduled Railroading / А. О. Прокопов, В. М. Прохоров, Т. Ю. Калашнікова // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2022. – Т. 27. № 3. – С. 22-34.
Abstract: UA: Можливість подальшого підвищення конкурентоспроможності системи вантажних залізничних перевезень - це вирішальний фактор у жорсткій боротьбі на транспортному ринку. Успішна реалізація цієї можливості передбачає задоволення підвищених вимог, які висувають вантажовласники, - у першу чергу це оперативність доставки вантажів і пов'язана з цим тенденція до зменшення обсягів відправлень для скорочення витрат на зберігання продукції і пришвидшення обігових коштів компаній. Такий підхід призводить до зменшення чисельності вагонів в одній заявці при здійсненні подавань на вантажні фронти підприємств і відповідно збільшення кількості заявок, проте збільшує навантаження на систему розподілу порожніх вагонів, що й без того функціонує недостатньо ефективно. У дослідженні запропоновано шлях вирішення своєчасного забезпечення станцій місцевої роботи порожніми вагонами за допомогою впровадження концепції залізниць, що функціонують за точними оперативними планами (Precision Scheduled Railroading). Основними рисами цієї концепції є планування перевезень на рівні вагона, постійне знаходження вагонів у русі, курсування вантажних поїздів за жорсткими нитками графіка та зменшення кількості переформувань составів на сортувальних станціях. Використання цієї концепції дозволить легко позбутися супутніх проблем, що заважають ефективному вирішенню завданню розподілу порожніх вагонів, таких як недостатня пропускна спроможність ліній при організації збірних і вивізних поїздів, складність прогнозування моменту настання доступності порожнього вагона тощо.
EN: The possibility of further increasing the competitiveness of rail freight systems is a crucial factor in the fierce struggle in the transport market. Successful implementation of this opportunity involves meeting the increased requirements of cargo owners - primarily the efficiency of delivery of goods and the associated trend to reduce shipments in order to reduce storage costs and speed up the turnover of companies. This approach leads to a reduction in the number of cars in one order when making submissions to the freight fronts of enterprises and a corresponding increase in the number of applications. This situation increases the load on the distribution system of empty cars, which is already not functioning effectively enough. This study proposes a solution to the timely provision of local work stations with empty cars by implementing the concept of railways operating on precise operational plans (Precision Scheduled Railroading). The main features of this concept are the planning of transportation at the level of the car, the constant presence of cars in motion, the movement of freight trains on the rigid threads of the schedule and reduce the number of reformations of trains at sorting stations. Using this concept will easily get rid of related problems that hinder the effective solution of the problem of distribution of empty cars, such as, for example, lack of line capacity in the organization of pick-up and clean-up trains, the difficulty of predicting the availability of empty cars and more. Due to the application of this concept, the task of building an operational plan for providing local work stations with empty cars was presented in the form of an optimization model of integer programming.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11255
ISSN: 1681-4886
Appears in Collections:Т. 27 № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopov.pdf944.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.