Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСитнік, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorБриксін, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorДавидов, Ілля Валерійович-
dc.contributor.authorSytnik, Borys-
dc.contributor.authorBryksin, Volodymyr-
dc.contributor.authorDavydov, Ilja-
dc.date.accessioned2022-10-06T15:32:59Z-
dc.date.available2022-10-06T15:32:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСитнік Б. Т. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами прямування. Частина 3. Синтез структури і моделювання адаптивних цифрових регуляторів корекціі швидкості руху високошвидкісних поїздів із заданими ПІД-законами формування імпульсних управлінь / Б. Т. Ситнік, В. О. Бриксін, І. В. Давидов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2022. – Т. 27. № 3. – С. 35-48.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11256-
dc.description.abstractUA: Для сучасних систем керування швидкістю руху високошвидкісних поїздів, що описуються моделями високого порядку з запізненням, запропоновано нові адаптивні широтно- (ШІМ-) і частотно-імпульсні (ЧІМ-) цифрові ПІД-регулятори з оптимізацією параметрів настроювання на основі критерію гарантованого ступеня стійкості. Проведено моделювання цифрової системи керування поїздом з електропередачею постійного струму за заданим поточним графіком руху.uk_UA
dc.description.abstractEN: A significant disadvantage of the known [4] pulse-width and pulse-frequencyfrequency-pulse PID controllers is the impossibility of correcting their settings to changes in the parameters of the static and dynamic characteristics of control objects and adaptive filters, which reduces the quality of control systems for mobile objects (MO), the characteristics of which vary over a wide range. [2], or leads to chaos and unstable operation of the control loop, the need to switch to manual control, which is unacceptable at high RP speeds.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectадаптивна системаuk_UA
dc.subjectграфік рухуuk_UA
dc.subjectвисокошвидкісний поїздuk_UA
dc.subjectадаптивна корекція швидкостіuk_UA
dc.subjectфактичні параметри прямуванняuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.subjectadaptive systemuk_UA
dc.subjecttraffic scheduleuk_UA
dc.subjecthigh-speed trainuk_UA
dc.subjectadaptive speed correctionuk_UA
dc.subjectactual tracking parametersuk_UA
dc.titleМоделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами прямування. Частина 3. Синтез структури і моделювання адаптивних цифрових регуляторів корекціі швидкості руху високошвидкісних поїздів із заданими ПІД-законами формування імпульсних управліньuk_UA
dc.title.alternativeModels and methods for creating systems for implementing schedules of high-speed trains with adaptive speed correction according to actual travel parameters. Part 3. Synthesis of the structure and modeling of adaptive digital controllers for speed correction of high-speed trains with given laws for the formation of impulse controls.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 27 № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sytnik.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.