Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11256
Назва: Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами прямування. Частина 3. Синтез структури і моделювання адаптивних цифрових регуляторів корекціі швидкості руху високошвидкісних поїздів із заданими ПІД-законами формування імпульсних управлінь
Інші назви: Models and methods for creating systems for implementing schedules of high-speed trains with adaptive speed correction according to actual travel parameters. Part 3. Synthesis of the structure and modeling of adaptive digital controllers for speed correction of high-speed trains with given laws for the formation of impulse controls.
Автори: Ситнік, Борис Тимофійович
Бриксін, Володимир Олександрович
Давидов, Ілля Валерійович
Sytnik, Borys
Bryksin, Volodymyr
Davydov, Ilja
Ключові слова: модель
адаптивна система
графік руху
високошвидкісний поїзд
адаптивна корекція швидкості
фактичні параметри прямування
model
adaptive system
traffic schedule
high-speed train
adaptive speed correction
actual tracking parameters
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ситнік Б. Т. Моделі і методи створення систем реалізації графіків руху високошвидкісних поїздів з адаптивною корекцією швидкості за фактичними параметрами прямування. Частина 3. Синтез структури і моделювання адаптивних цифрових регуляторів корекціі швидкості руху високошвидкісних поїздів із заданими ПІД-законами формування імпульсних управлінь / Б. Т. Ситнік, В. О. Бриксін, І. В. Давидов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2022. – Т. 27. № 3. – С. 35-48.
Короткий огляд (реферат): UA: Для сучасних систем керування швидкістю руху високошвидкісних поїздів, що описуються моделями високого порядку з запізненням, запропоновано нові адаптивні широтно- (ШІМ-) і частотно-імпульсні (ЧІМ-) цифрові ПІД-регулятори з оптимізацією параметрів настроювання на основі критерію гарантованого ступеня стійкості. Проведено моделювання цифрової системи керування поїздом з електропередачею постійного струму за заданим поточним графіком руху.
EN: A significant disadvantage of the known [4] pulse-width and pulse-frequencyfrequency-pulse PID controllers is the impossibility of correcting their settings to changes in the parameters of the static and dynamic characteristics of control objects and adaptive filters, which reduces the quality of control systems for mobile objects (MO), the characteristics of which vary over a wide range. [2], or leads to chaos and unstable operation of the control loop, the need to switch to manual control, which is unacceptable at high RP speeds.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11256
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Т. 27 № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sytnik.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.