Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11317| Назва: | Підвищення економічності рейкових автобусів у приміському русі |
| Інші назви: | Improving the economy of rail buses in suburban traffic |
| Автори: | Жалкін, Сергій Григорович Березной, В. М. Сирик, В. В. Zhalkin, S.G. Bereznoi, V.M. Sirik, V.V. |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Жалкін С. Г. Підвищення економічності рейкових автобусів у приміському русі / С.Г. Жалкін, В.М. Березной, В.В. Сирик // Прогресивні технології засобів транспорту : матеріали першої міжнародної науково-технічної конференції (23-24 вересня 2021 р.). – Харків-Миргород, 2021.– С. 100-102. |
| Короткий огляд (реферат): | У приміському перевезенні пасажирів на неелектрифікованих ділянках залізниць застосовується спеціалізований рухомих склад – дизель-поїзди с тепловозною тягою та дизельний моторвагонний рухомий склад (дизель-поїзди, рейкові автобуси). Особливістю експлуатації дизель-поїздів та рейкових автобусів у приміському русі є наявність частих зупинок (відстань між зупинками складає від 3 до 10 км), що викликає значний час роботи двигуна на холостому ході, малої (не номінальної) потужності, на неусталених режимах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11317 |
| Розташовується у зібраннях: | Прогресивні технології засобів транспорту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zhalkin.pdf | 1.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.