Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11353
Назва: Застосування методу оптимального приймання сигналів в системах інтервального регулювання руху, побудованих на базі рейкових ліній
Автори: Давиденко, Михаил Георгиевич
Зінченко, Олена Євгенівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Давиденко М. Г. Застосування методу оптимального приймання сигналів в системах інтервального регулювання руху, побудованих на базі рейкових ліній / М. Г. Давиденко, О. Є. Зінченко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 34-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 29 жовтня, 2021 р.). – 2021. – Т. 26 № 3 (додаток). – С. 4-5.
Короткий огляд (реферат): Системи інтервального регулювання руху поїздів є важливою технічною складовою комплексу засобів з дотримання умов безпечного переміщення залізничного контенту. Підсистеми автоматичної локомотивної сигналізації неперервного типу (АЛСН) та тональних рейкових кіл (ТРК), в свою чергу, є важливими складовими вказаних систем. Метою функціонування цих підсистем є донесення до кінцевого споживача (локомотивної бригади або/та диспетчера) інформації про вільність або зайнятість однієї або кількох ділянок рейкової колії, що передують поїзду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11353
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Т. 26 № 3(додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давиденко.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.