Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванченко, Ксенія Вікторівна-
dc.contributor.authorIvanchenko, Kseniya Viktorivna-
dc.date.accessioned2019-05-07T08:20:24Z-
dc.date.available2019-05-07T08:20:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІванченко, К. В. Поліпшення характеристик функціонування механізму газорозподілу енергетичних установок тепловозів з дизелем Д49 за рахунок використання удосконалених розподільних валів / К. В. Іванченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 152. - С. 168-172.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1135-
dc.description.abstractUA: В роботі наведено результати досліджень, спрямованих на поліпшення характеристик функціонування кулачкового механізму газорозподілу енергетичних установок тепловозів з дизелем Д49 за рахунок використання удосконалених розподільних валів з новими патентозахищеними кулачками приводу впускних і випускних клапанів. Виявлено, що використання таких розподільних валів в конструкції забезпечує високі значення часу-перерізу клапанів порівняно з серійними тангенціальними кулачками, безударну динаміку клапанного приводу при виконанні усіх вимог та обмежень, а саме зменшення рівнів максимальних контактних напружень в парах «кулачок-ролик штовхача», що забезпечує збільшення міцності, підвищення надійності та зменшення зносів робочих поверхонь контактуючих деталей.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article presents the results of research aimed at improving performance cam mechanism timing operation of power plants with diesel D49 at the expense of use of improved camshafts with new proprietary cams drive intake and exhaust valves. It is shown that use of these camshafts in the construction provides high value of the valves time-section compared with serial tangential cams and unstressed dynamics of the valve drive with all requirements and restrictions, such as reducing the levels of maximum contact stresses in pairs "cam pusher", which increase strength, reliability and reduce wear of working surfaces in contact details.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectенергетична установка тепловозуuk_UA
dc.subjectрозподільний валuk_UA
dc.subjectкулачковий механізм газорозподілуuk_UA
dc.subjectчас-перерізuk_UA
dc.subjectdiesel power plantuk_UA
dc.subjectcamshaftuk_UA
dc.subjectcam timinguk_UA
dc.subjecttime-section of the valveuk_UA
dc.titleПоліпшення характеристик функціонування механізму газорозподілу енергетичних установок тепловозів з дизелем д49 за рахунок використання удосконалених розподільних валівuk_UA
dc.title.alternativeThe improvement of the characteristics of functioningof the diesel power plants d49 valve control at the expense of modernized camshaftsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 152

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanchenko.pdf409.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.