Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11415
Title: Вплив параметрів двошарового мащення на ресурс рейок залізничного транспорту
Other Titles: The impact of two-layer lubrication parameters on resource of railway transport rails
Authors: Воронін, Сергій Володимирович
Асадов, Башір Сабір Оглу
Стефанов, Борис Миколайович
Онопрейчук, Дмитро В'ячеславович
Бабенко, Андрій Олександрович
Voronin, S. V.
Asadov, B. S.
Stefanov, V. O.
Onopreichuk, D. V.
Babenko, A. O.
Issue Date: 2019
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Вплив параметрів двошарового мащення на ресурс рейок залізничного транспорту / С. В. Воронін, Б. С. Асадов, В. О. Стефанов, Д. В. Онопрейчук, А. О. Бабенко // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. 8-а Міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. Ч. 1 ( 20-22 листопада 2019 р ). - Харків, 2019. - С. 36-37.
Abstract: В роботі були наведені фізичні уявлення щодо позитивного впливу двошарового мащення на знос та ресурс рейок при змащуванні їх бокової робочої поверхні аерозольним методом. Основними факторами, що впливають на зменшення зношування рейок при реалізації двошарового змащення є: підвищення фактичної площі контакту за рахунок заповнення нерівностей поверхні антифрикційною добавкою (графіт, дисульфід молібдену); підвищення товщини та несучої здатності молекулярної граничної плівки оливи, що утворюється на поверхні тертя, вкритій першим шаром. Тобто, основними параметрами двошарового мащення можна вважати концентрацію антифрикційної добавки в оливі, достатню для заповнення об’єму нерівностей поверхні та товщину граничної молекулярної плівки.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11415
Appears in Collections:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. Ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voronin.pdf298.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.