Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖалкін, Денис Сергійович-
dc.contributor.authorЖалкін, Олексій Денисович-
dc.contributor.authorАндріянов, М.М.-
dc.contributor.authorZhalkin, D.-
dc.contributor.authorZhalkin, О.-
dc.contributor.authorAndriianov, М.-
dc.date.accessioned2022-10-16T15:54:18Z-
dc.date.available2022-10-16T15:54:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖалкін Д. С. Вибір та обґрунтування потужності комбінованої силової установки тепловоза / Д.С. Жалкін, О.Д. Жалкін, М.М. Андріянов // Технології та інфраструктура транспорту : тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 14-16 травня 2018 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2018. – С. 115-116.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11436-
dc.description.abstractОдним з головних питань, які стоять перед розробниками при проектуванні тепловозів із комбінованою (гібридною) силовою установкою (КЕУ), є вибір її схеми та потужності. Аналіз технічної інформації [1,2] показав, що у спеціалістів немає єдиного підходу до цього питання, та як наслідок значні відмінності співвідношень між потужністю дизеля та значенням енергії запасеної у накопичувачах, варіативність застосовуваних конструктивних рішень та результатів за зменшенням витрат палива та шкідливих викидів на розроблених зразках гібридних тепловозів.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВибір та обґрунтування потужності комбінованої силової установки тепловозаuk_UA
dc.title.alternativeSelection of the power of the hybrid diesel locomotiveuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Технології та інфраструктура транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhalkin.pdf766.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.