Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11436| Назва: | Вибір та обґрунтування потужності комбінованої силової установки тепловоза | 
| Інші назви: | Selection of the power of the hybrid diesel locomotive | 
| Автори: | Жалкін, Денис Сергійович Жалкін, Олексій Денисович Андріянов, Микита Михайлович Zhalkin, D. Zhalkin, О. Andriianov, М. | 
| Дата публікації: | 2018 | 
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту | 
| Бібліографічний опис: | Жалкін Д. С. Вибір та обґрунтування потужності комбінованої силової установки тепловоза / Д.С. Жалкін, О.Д. Жалкін, М.М. Андріянов // Технології та інфраструктура транспорту : тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 14-16 травня 2018 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2018. – С. 115-116. | 
| Короткий огляд (реферат): | Одним з головних питань, які стоять перед розробниками при проектуванні тепловозів із комбінованою (гібридною) силовою установкою (КЕУ), є вибір її схеми та потужності. Аналіз технічної інформації [1,2] показав, що у спеціалістів немає єдиного підходу до цього питання, та як наслідок значні відмінності співвідношень між потужністю дизеля та значенням енергії запасеної у накопичувачах, варіативність застосовуваних конструктивних рішень та результатів за зменшенням витрат палива та шкідливих викидів на розроблених зразках гібридних тепловозів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11436 | 
| Розташовується у зібраннях: | Технології та інфраструктура транспорту | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zhalkin.pdf | 766.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
