Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11489
Назва: Динамічний вплив на конструкцію залізничної колії та деформативність підшпальної основи
Інші назви: Dynamic impact on the construction of the railway track and on the deformability of the basement
Автори: Штомпель, Анатолій Миколайович
Кондратенко, О. П.
Братченко, Олександр Васильович
Пащенко, В. В.
Баулін, Д. С.
Shtompel, A. M.
Kondratenko, O. P.
Bratchenko, O. V.
Pashchenko, V. V.
Baulin, D. S.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Динамічний вплив на конструкцію залізничної колії та деформативність підшпальної основи / А. М. Штомпель, О. П. Кондратенко, О. В. Братченко, В. В. Пащенко, Д. С. Баулін // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. 8-а Міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. Ч. 1 ( 20-22 листопада 2019 р ). - Харків, 2019. - С. 103-104.
Короткий огляд (реферат): Основні показники стану безстикової колії (зокрема, параметри геометрії рейкової колії), відхилення від нормативного положення рейкових ниток у профілі та плані напряму залежать від несучої здатності підшпальної основи, тобто від її деформативних властивостей. У даному дослідженні під деформативністю підшпальної основи розглядається здатність функціонування верхньої будови колії в умовах обмеження до певного рівня темпу (швидкості) накопичення несправностей (розладів) рейкової колії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11489
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. Ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtompel.pdf272.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.