Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11495
Назва: Выбор оптимального сечения сталежелезобетонных пролетных строений мостов с монолитной железобетонной плитой
Інші назви: Optimal cross-section design of the composite reinforced concrete span structure of bridges with a monolithic reinforced concrete slab
Автори: Ватуля, Гліб Леонідович
Лобяк, Олексій Вікторович
Дериземля, Світлана Володимирівна
Веревичева, Марина Анатоліївна
Орел, Євген Федорович
Vatulia, G. L.
Lobiak, O. V.
Deryzemlia, S. V.
Verevicheva, M. A.
Orel, Ye. F.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Выбор оптимального сечения сталежелезобетонных пролетных строений мостов с монолитной железобетонной плитой / Г. Л. Ватуля, О. В. Лобяк, С. В. Дериземля, М. А. Веревичева, Є. Ф. Орел // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. 8-а Міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. Ч. 2 ( 20-22 листопада 2019 р ). - Харків, 2019. - С. 45-46.
Короткий огляд (реферат): Эффективность сталежелезобетонных пролетных строений с применением монолитной железобетонной плиты проезжей части проверяется расчетом на стадии проектирования, и в первую очередь будет зависеть от адекватности моделирования задачи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11495
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті. Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vatulia.pdf302.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.