Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11507
Назва: Імідж як складова формування конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Image as a composition for competitiveness of the enterprise
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Чебанова, Оксана Павлівна
Єлагін, Юрій Вікторович
Dergousova, A. О.
Chebanova, O.P.
Yelagin, Yu.V.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Імідж як складова формування конкурентоспроможності підприємства / А.О. Дергоусова, О.П. Чебанова, Ю.В. Єлагін // Технології та інфраструктура транспорту : тези доповідей міжнародної науково-технічної конференції (Харків, 14-16 травня 2018 р.). – Харків : УкрДУЗТ, 2018. – С. 390-391.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні кожна організація визнає, що сприятливий імідж компанії є важливим фактором ефективного управління. Імідж підприємства – це його «обличчя» в «дзеркалі громадської думки», тобто сформоване уявлення цільової аудиторії про діяльність і успіхи компанії, яке чинить постійний і динамічний вплив на взаємовідношення підприємства з його реальними і потенційними клієнтами, його конкурентоспроможність, фінансові результати і контакти з державними установами. Імідж – це сприйняття у конкретних індивидів конкретного об’єкту, що вже склалося у теперішньому часі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11507
Розташовується у зібраннях:Технології та інфраструктура транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dergousova.pdf988.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.