Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11650
Назва: Підвищення рівня обслуговування пасажирів на вокзальних комплексах шляхом використання технологій імітаційного моделювання
Автори: Головко, Тетяна Володимирівна
Крицька, Н. В.
Явна, О. І.
Джугастран, І. С.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Головко Т. В. Підвищення рівня обслуговування пасажирів на вокзальних комплексах шляхом використання технологій імітаційного моделювання / Т. В. Головко, Н. В. Крицька, О. І. Явна, І. С. Джугастран // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 32-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 24-25 жовтня, 2019 р.). – 2019. – № 4 (додаток). – С. 82-83.
Короткий огляд (реферат): Для вирішення завдання покращення обслуговування пасажирів у вокзальних комплексах необхідно обрати методи, що дозволяють будувати моделі їх роботи, та описують процеси у реальному часі, як для одного випробування, так і заданій безлічі. Таке моделювання має високу динаміку у виконанні, що може бути важливо при оптимізації в пошуках кращої стратегії, при цьому результати будуть визначатися випадковим характером процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11650
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 4 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко.pdf1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.