Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалішевська, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-10-31T18:27:32Z-
dc.date.available2022-10-31T18:27:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМалішевська А. С. Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітену / А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 30-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 26-27 жовтня, 2017 р.). – 2017. – № 4 (додаток). – С. 47.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799-
dc.description.abstractАналіз статистичних даних [1] показує, що за весь період роботи Харківського метрополітену основними дефектами, по яких вилучаються рейки, є дефекти контактно-втомлювального походження під номерами 11.1, 11.2, 11.3. Кількість цих дефектів складала у період 1986– 2001 рр. до 60 % від загальної кількості, а в період 2005–2011 рр. збільшилася до 73,24 %. При цьому. вже існуюча тенденція, щодо збільшення виходу рейок. по цим видам дефектів зі зменшенням радіусу колії, зберіглась. В кривих ділянках вихід склав 48,05 %, в прямих – 25,19 %. Це цілком зрозуміло, бо умови роботи рейок в кривих ділянках колії набагато складніше, ніж в прямих, оскільки при русі по кривій на головку рейки можуть додатково діяти відцентрові бічні зусилля, а також сили внаслідок набігання колеса передньої по ходу руху колісної пари.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleВизначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітенуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малішевська.pdf860.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.