Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799
Назва: Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітену
Автори: Малішевська, Аліна Сергіївна
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Малішевська А. С. Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітену / А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 30-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 26-27 жовтня, 2017 р.). – 2017. – № 4 (додаток). – С. 47.
Короткий огляд (реферат): Аналіз статистичних даних [1] показує, що за весь період роботи Харківського метрополітену основними дефектами, по яких вилучаються рейки, є дефекти контактно-втомлювального походження під номерами 11.1, 11.2, 11.3. Кількість цих дефектів складала у період 1986– 2001 рр. до 60 % від загальної кількості, а в період 2005–2011 рр. збільшилася до 73,24 %. При цьому. вже існуюча тенденція, щодо збільшення виходу рейок. по цим видам дефектів зі зменшенням радіусу колії, зберіглась. В кривих ділянках вихід склав 48,05 %, в прямих – 25,19 %. Це цілком зрозуміло, бо умови роботи рейок в кривих ділянках колії набагато складніше, ніж в прямих, оскільки при русі по кривій на головку рейки можуть додатково діяти відцентрові бічні зусилля, а також сили внаслідок набігання колеса передньої по ходу руху колісної пари.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799
ISSN: 1681-4886
Розташовується у зібраннях:№ 4 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малішевська.pdf860.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.