Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799
Title: Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітену
Authors: Малішевська, Аліна Сергіївна
Issue Date: 2017
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Малішевська А. С. Визначення основних видів дефектів рейок та рекомендації щодо їх запобігання для Харківського метрополітену / А. С. Малішевська // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 30-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 26-27 жовтня, 2017 р.). – 2017. – № 4 (додаток). – С. 47.
Abstract: Аналіз статистичних даних [1] показує, що за весь період роботи Харківського метрополітену основними дефектами, по яких вилучаються рейки, є дефекти контактно-втомлювального походження під номерами 11.1, 11.2, 11.3. Кількість цих дефектів складала у період 1986– 2001 рр. до 60 % від загальної кількості, а в період 2005–2011 рр. збільшилася до 73,24 %. При цьому. вже існуюча тенденція, щодо збільшення виходу рейок. по цим видам дефектів зі зменшенням радіусу колії, зберіглась. В кривих ділянках вихід склав 48,05 %, в прямих – 25,19 %. Це цілком зрозуміло, бо умови роботи рейок в кривих ділянках колії набагато складніше, ніж в прямих, оскільки при русі по кривій на головку рейки можуть додатково діяти відцентрові бічні зусилля, а також сили внаслідок набігання колеса передньої по ходу руху колісної пари.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11799
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малішевська.pdf860.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.