Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11805
Title: Г.-Г. Гадамер : Герменевтичний метод як "універсальний аспект філософії"
Authors: Павлов, Віталій Іванович
Агулов, Вадим Вячеславович
Issue Date: 2021
Publisher: ДІСА ПЛЮС
Citation: Павлов В. І. Г.-Г. Гадамер : Герменевтичний метод як "універсальний аспект філософії" / В. І. Павлов, В. В. Агулов // Людина, суспільство, комунікативні технології : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. конф. (21‒22 жовтня 2021 р.). - Харків : ДІСА ПЛЮС, 2021. - С. 52-59.
Abstract: Сьогодні цілком зрозумілою є теза про те, що філософія повинна чітко розмежовувати особливості пізнання природної реальності і реальності культурно-історичної. Справа в тому, що реальність культурно-історична не підлягає осмисленню у вигляді конгломерату розрізнених фактів,які логічно поєднуються між собою за допомогою дедукування висновків. Навпаки, вона підвладна людської свідомості тільки через переломлення душевних здібностей дослідника, а саме коли останній нібито як занурюється у об’єкт дослідження, зливається з ним, постає його частиною, переживає його історію. Тим самим чітко визначений референт суб’єкт-об’єктних відносин, вдало закладений філософією доби Модерну в методологію пізнання, перестає відігравати основоположну роль у дослідженні, а культурно-історична реальність для інтерпретатора набуває ознак життєвої цілісності. З цієї причини розуміння культурно-історичної реальності людині слід відшуковувати в самій собі як наслідок переживання. Причому те, що людина переживає, вона знаходить в іншому через розуміння. Тобто факт розуміння ототожнюється безпосередньо з тенденцією саморозуміння, оскільки людина в індивідуальності іншого може визнати тільки те, що знаходить у якості основоположного своєї самості.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/11805
ISSN: 978-617-7927-79-1
Appears in Collections:Людина, суспільство, комунікативні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлов.pdf291.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.