Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-11-09T13:13:11Z-
dc.date.available2022-11-09T13:13:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДергоусова А. О. Особливості формування позитивного іміджу залізничних пасажирських перевезень / А. О. Дергоусова // Вісник економіки транспорту i промисловості : тези доповідей за матеріалами одинадцятої науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародні транспортні коридори та корпоративна логістика" (11 - 13 червня 2015 р.) - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - С. 80-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12147-
dc.description.abstractЯким чином підприємство стає примітним на ринку і викликає довіру і перевагу споживачів? Це питання є, мабуть, одним з найбільш важливих і первинних в процесі становлення і упродовж усього життєвого циклу існування підприємства, воно відображає проблему формування іміджу і створення, таким чином, психологічно відмінного від інших фірм продукту. Образно кажучи, імідж підприємства – це його «обличчя» в «дзеркалі громадської думки», тобто сформоване уявлення цільової аудиторії про діяльність і успіхи компанії, яке чинить постійний і динамічний вплив на взаємовідношення підприємства з його реальними і потенційними клієнтами, його конкурентоспроможність, фінансові результати і контакти з державними установами.uk_UA
dc.publisherДІСА ПЛЮСuk_UA
dc.titleОсобливості формування позитивного іміджу залізничних пасажирських перевезеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 50

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дергоусова.pdf272.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.