Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12147
Назва: Особливості формування позитивного іміджу залізничних пасажирських перевезень
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДІСА ПЛЮС
Бібліографічний опис: Дергоусова А. О. Особливості формування позитивного іміджу залізничних пасажирських перевезень / А. О. Дергоусова // Вісник економіки транспорту i промисловості : тези доповідей за матеріалами одинадцятої науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародні транспортні коридори та корпоративна логістика" (11 - 13 червня 2015 р.) - Харків : УкрДУЗТ, 2015. - С. 80-81.
Короткий огляд (реферат): Яким чином підприємство стає примітним на ринку і викликає довіру і перевагу споживачів? Це питання є, мабуть, одним з найбільш важливих і первинних в процесі становлення і упродовж усього життєвого циклу існування підприємства, воно відображає проблему формування іміджу і створення, таким чином, психологічно відмінного від інших фірм продукту. Образно кажучи, імідж підприємства – це його «обличчя» в «дзеркалі громадської думки», тобто сформоване уявлення цільової аудиторії про діяльність і успіхи компанії, яке чинить постійний і динамічний вплив на взаємовідношення підприємства з його реальними і потенційними клієнтами, його конкурентоспроможність, фінансові результати і контакти з державними установами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12147
Розташовується у зібраннях:№ 50

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дергоусова.pdf272.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.