Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorМороз, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T17:29:33Z-
dc.date.available2022-11-10T17:29:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМороз В. П. Перспективи розвитку рейкових кіл / В. П. Мороз, О. В. Мороз // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : матеріали стендових доповідей та виступів учасників 25-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (м. Харків, 2012 р.). – 2012. – № 4 (додаток). – С. 105-106.uk_UA
dc.identifier.issn1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12219-
dc.description.abstractУ доповіді обговорюються запропоновані методи аналізу й синтезу нових типів рейкових кіл. Обговорюються також алгоритми функціонування станційних рейкових кіл з часовим контролем режимів їх функціонування. Особливістю такого алгоритму функціонування є необхідність виділення з множини станційних рейкових кіл відособленого рейкового кола. Впровадження таких рейкових кіл сприятиме не тільки підвищенню ефективності їх функціонування, а й значному розширенню їх функціонального складу. З’являється можливість, в залежності від зовнішніх умов, варіювати частотним спектром у відповідних променях живлення з суттєвими скороченням апаратури рейкових кіл.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку рейкових кілuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 4 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз.pdf4.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.