Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДергоусова, Алла Олександрівна-
dc.contributor.authorDerhousova, А. О.-
dc.date.accessioned2022-11-14T15:56:01Z-
dc.date.available2022-11-14T15:56:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДергоусова А.О. Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 16-ї науково-практичної міжнародної конференції (4-5 червня 2020 р., м. Харків). – Харків : УкрДУЗТ, 2020. – С. 127-128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323-
dc.description.abstractВ умовах насиченого ринку недостатньо розробити новий якісний товар, встановити на нього оптимальну ціну і вибрати ефективні канали розподілу. Дедалі більшого значення набуває така складова комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації. Система їх спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії. З метою збільшення ефективності, комунікаційні програми доцільно розробляти спеціально для кожного сегмента ринкової ніші й навіть для окремих клієнтів, беручи до уваги як прямий, так і зворотний зв'язок між фірмою та клієнтами.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleСучасні маркетингові заходи просування продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeModern development of marketing activities for the promotion of enterprise productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derhousova.pdf794.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.