Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323
Назва: Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства
Інші назви: Modern development of marketing activities for the promotion of enterprise products
Автори: Дергоусова, Алла Олександрівна
Derhousova, А. О.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дергоусова А.О. Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 16-ї науково-практичної міжнародної конференції (4-5 червня 2020 р., м. Харків). – Харків : УкрДУЗТ, 2020. – С. 127-128.
Короткий огляд (реферат): В умовах насиченого ринку недостатньо розробити новий якісний товар, встановити на нього оптимальну ціну і вибрати ефективні канали розподілу. Дедалі більшого значення набуває така складова комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації. Система їх спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії. З метою збільшення ефективності, комунікаційні програми доцільно розробляти спеціально для кожного сегмента ринкової ніші й навіть для окремих клієнтів, беручи до уваги як прямий, так і зворотний зв'язок між фірмою та клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derhousova.pdf794.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.