Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323
Title: Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства
Other Titles: Modern development of marketing activities for the promotion of enterprise products
Authors: Дергоусова, Алла Олександрівна
Derhousova, А. О.
Issue Date: 2020
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Дергоусова А.О. Сучасні маркетингові заходи просування продукції підприємства / А.О. Дергоусова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали 16-ї науково-практичної міжнародної конференції (4-5 червня 2020 р., м. Харків). – Харків : УкрДУЗТ, 2020. – С. 127-128.
Abstract: В умовах насиченого ринку недостатньо розробити новий якісний товар, встановити на нього оптимальну ціну і вибрати ефективні канали розподілу. Дедалі більшого значення набуває така складова комплексу маркетингу, як маркетингові комунікації. Система їх спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар фірми, підтримку його збуту, а також створення позитивного іміджу компанії. З метою збільшення ефективності, комунікаційні програми доцільно розробляти спеціально для кожного сегмента ринкової ніші й навіть для окремих клієнтів, беручи до уваги як прямий, так і зворотний зв'язок між фірмою та клієнтами.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12323
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфрастуктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derhousova.pdf794.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.