Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12450
Назва: Побудова імітаційної моделі «вагон-залізнична колія» для моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла
Інші назви: Building of the simulation model "wagon-railway track" for modeling of dynamic processes loading of axle boxes
Автори: Мартинов, Ігор Ернстович
Труфанова, Альона Володимирівна
Шовкун, Вадим Олександрович
Martinov, I.
Trufanova, A.
Shovkun, V.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Мартинов І. Е. Побудова імітаційної моделі «вагон-залізнична колія» для моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла / І. Е. Мартинов, А. В. Труфанова, В. О. Шовкун // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 7-ої міжнародної науково-технічної конференції (14-16 листопада 2018 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 47-48.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток засобів інформаційно-обчислювальної техніки дає можливість значно скоротити терміни впровадження нової техніки у виробництво за рахунок скорочення кількості натурних експериментальних досліджень зразків техніки що проектується. Проте існує проблема в адаптації комп’ютерних моделей за для отримання адекватних результатів розрахунків. Для моделювання динамічного процесу навантаження буксового вузла використовувався комплекс "UM Универсальный механизм". Розроблена в «UM» імітаційна модель «вагон-залізнична колія» включає геометричні, інерційні, жорсткісні і фрикційні характеристики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12450
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинов.pdf7.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.