Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12451| Назва: | Розробка системи повторного використання рейок для умов метрополітенів |
| Інші назви: | The development of a system for the reuse of rails in metro (subway) |
| Автори: | Потапов, Дмитро Олександрович Вітольберг, Володимир Геннадійович Шумик, Данило Володимирович Potapov, D. O. Vitolberg, V. G. Shumik, D. V. |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Потапов Д. О. Розробка системи повторного використання рейок для умов метрополітенів / Д. О. Потапов, В. Г. Вітольберг, Д. В. Шумик // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 7-ої міжнародної науково-технічної конференції (14-16 листопада 2018 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 53-54. |
| Короткий огляд (реферат): | Досвід повторного використання матеріалів верхньої будови колії на магістральних залізницях України показав ряд безперечних переваг цього комплексу інженерно-технічних рішень. До основних переваг застосування старопридатних матеріалів можна віднести більш раціональне використання матеріальнотехнічних засобів, що дозволило оптимізувати всю систему ведення колійного господарства, в тому числі і рейкового. Виходячи з цього, впровадження системи повторного використання рейок в умовах метрополітенів є одним із ключових перспективних напрямків для забезпечення функціонування цих підприємств в умовах обмежених ресурсів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12451 |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Потапов.pdf | 7.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.