Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12459Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Равлюк, Василь Григорович | - |
| dc.contributor.author | Ravlyuk, V. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-11-20T07:48:54Z | - |
| dc.date.available | 2022-11-20T07:48:54Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Равлюк В. Г. Проблеми з ефективним використанням гальмівних колодок вагонів / В. Г. Равлюк // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 79-ої міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті» (м. Харків, 25-27 квітня 2017 р.). – 2017. – Випуск 169 (додаток). – С. 68-70. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline) | - |
| dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12459 | - |
| dc.description.abstract | Виходячи з аналізу статистичних даних за кількістю виникнення транспортних подій від незадовільної роботи гальмівного обладнання у вантажних поїздах установлено дві основні причини, що призводять до суттєвого погіршення роботи гальмівного устаткування: у пневматичній частині спостерігається значне погіршення щільності гальмівної магістралі, а у механічній частині — нерівномірний клиноподібний знос гальмівних колодок. | uk_UA |
| dc.publisher | Український державний університет залізничного транспорту | uk_UA |
| dc.title | Проблеми з ефективним використанням гальмівних колодок вагонів | uk_UA |
| dc.title.alternative | Problems with the effective use of brake pads wagons | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Випуск 169 (додаток) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ravlyuk.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.