Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12470
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФлото, Ірина Євгенівна-
dc.contributor.authorДавиденко, Михаил Георгиевич-
dc.contributor.authorFloto, І. Ye.-
dc.contributor.authorDavidenko, M. G.-
dc.date.accessioned2022-11-20T09:29:00Z-
dc.date.available2022-11-20T09:29:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФлото І. Є. Деякі шляхи підвищення завадостійкості систем, базованих на рейкових колах / І. Є. Флото, М. Г. Давиденко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 79-ої міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті» (м. Харків, 25-27 квітня 2017 р.). – 2017. – Випуск 169 (додаток). – С. 95-96.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12470-
dc.description.abstractВажливим елементом систем автоматичного блокування та автоматичної локомотивної сигналізації неперервного типу є рейкові кола. З огляду на поточну поширеність названих систем на вітчизняних залізницях і на певну віддаленість перспектив їх повної заміни має сенс витрата зусиль та коштів на їх модернізацію, зокрема – на підвищення їх завадостійкості. При фіксованому виді сигналу завадостійкість визначається перш за все інтенсивністю, кількістю і видами завад та способом обробки сигнальнозавадової суміші на приймальному кінці.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleДеякі шляхи підвищення завадостійкості систем, базованих на рейкових колахuk_UA
dc.title.alternativeSome ways to raise a protection against interferences in a rail circuits-based systemsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Випуск 169 (додаток)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Floto.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.