Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнаньєва, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorАnan’yevа, O. M.-
dc.date.accessioned2022-11-20T18:18:18Z-
dc.date.available2022-11-20T18:18:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАнаньєва О. М. Принципи побудови завадостійких систем залізничної автоматики / О. М. Ананьєва // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту : тези доповідей 79-ої міжнар. наук.-техн. конф. «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті» (м. Харків, 25-27 квітня 2017 р.). – 2017. – Випуск 169 (додаток). – С. 111-112.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892(print); 2413-4892(online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12477-
dc.description.abstractПричиною збоїв у роботі систем автоматичної локомотивної сигналізації (АЛСН) є завади, які виникають при проходженні локомотивами ділянок колії, що ізолюють стики й елементи стрілочних переводів з підвищеним рівнем магнітної індукції. Показники функціональної безпеки системи інтервального регулювання руху поїздів значною мірою залежать від ефективності роботи пристроїв АЛСН. Принципи кодування та коди системи АЛСН були розроблені на основі можливостей релейної елементної бази, тому є доцільним застосування нових методів приймання інформаційних сигналів, що основані на їх кореляційному аналізі.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleПринципи побудови завадостійких систем залізничної автоматикиuk_UA
dc.title.alternativePrinciples of creation of interference proof systems of railway automatic equipmentuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 169 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аnan’yevа.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.