Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1258
Title: Оцінка якості робочої сили підприємства
Other Titles: Оценка качества рабочей силы предприятия
Estimation of quality enterprise's labor force
Authors: Дикань, Володимир Леонідович
Дмитрієнко, С. В.
Дикань, В. Л.
Дмитриенко, С. В.
Dykan, V. L.
Dmytriienko, S. V.
Keywords: якість робочої сили
конкурентна перевага
цілі компанії
організаційна лояльність
людський капітал
качество рабочей силы
конкурентное преимущество
цели компании
организационная лояльность
человеческий капитал
quality labor force
competition advantage
the company's goals
organization loyalty
manpower capital
Issue Date: 2014
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Дикань, В. Л. Оцінка якості робочої сили підприємства / В. Л. Дикань, С. В. Дмитрієнко // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - № 48. - С. 9-12.
Abstract: UA: В статті розглянуто сутність категорії „якість робочої сили”, як конкурентної переваги підприємства. Визначено, що підхід заснований на соціальній кваліфікації працівника, дозволить через організаційну лояльність реалізувати цілі компанії. Проаналізовано методичні підходи до оцінювання якості робочої сили підприємств, та виявлено, що найчастіше оцінка якості робочої сили відбувається за кваліфікацією, освітою, стажем роботи та віком працівників. Запропоновано, необхідною складовою методики оцінювання якості робочої сили, врахувати показник організаційної лояльності працівників, що виражає прийняття працівником основних цілей і цінностей компанії. Це дозволить в найбільш повному обсязі використовувати наявний людський капітал для досягнення поставлених перед ними цілей і місії. RU: В статье рассмотрена сущность категории „качество рабочей силы”, как конкурентного преимущества предприятия. Определено, что подход основанный на социальной квалификации работника, позволит через организационную лояльность реализовать цели компании. Проанализированы методологические подходы к оценке качества рабочей силы предприятий, и выявлено, что чаще всего оценка качества рабочей силы происходит по квалификации, образованию, стажу работы и возрасту работников. Предложено, необходимой составляющей методики оценки качества рабочей силы, учесть показатель организационной лояльности сотрудников, что выражает принятие работником основных целей и ценностей компании. Это позволит наиболее полно использовать имеющийся человеческий капитал для достижения поставленных целей и миссии. EN: Nature cathegory of “quality labor force” as enterprise competition advantage and factor that determines efficiency any economic activity was considered in this article. It is detected, that approach that situated on employer’s social qualification allow to reach maximum companys goals throw organization loyalty and organization culture. Methodological approaches of assessment of enterprise’s quality labor force was analized. It was found that quality labor force often estimates by qualification, education, work experience and employer’s age. It is suggested making estimation with index of employer’s organization loyalty, that shows degree of conformity between employer’s goals and values and enterprise’s goals and values as necessary part of labor force quality assessment. That allows company to use available manpower capital most fully to rich their goals.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1258
ISSN: 2075-4892
Appears in Collections:№ 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикань.pdf334.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.