Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12626
Назва: Застосування вкладишів з бетону на кварцових заповнювачах і поліуретанової композиції для зниження вібрації, шуму і підвищення стійкості трамвайної колії
Інші назви: Use of liners made of concrete on quartz aggregates and polyurethane composition to reduce vibration, noise and improve the stability track of the tramway
Автори: Палант, Олена Валентинівна
Плугін, Дмитро Артурович
Плугін, Андрій Аркадійович
Лобяк, Олексій Вікторович
Плугін, Олексій Андрійович
Palant, O. V.
Plugin, D. A.
Plugin, A. A.
Lobiak, O. V.
Pluhin, O. A.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Застосування вкладишів з бетону на кварцових заповнювачах і поліуретанової композиції для зниження вібрації, шуму і підвищення стійкості трамвайної колії / О. В. Палант, Д. А. Плугін, А. А. Плугін, О. В. Лобяк, О. А. Плугін // Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті : тези доповідей 7-ої міжнародної науково-технічної конференції (14-16 листопада 2018 р.). - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - С. 208-209.
Короткий огляд (реферат): Електричний трамвай є екологічно чистим, недорогим і зручним видом міського транспорту. Однак йому притаманні і недоліки: ускладнює рух інших видів транспорту, створює шум і вібрацію, а постійні струми витоку з рейок можуть обумовлювати електрокорозію розташованих недалеко металевих і залізобетонних конструкцій і трубопроводів. Застосування інтегрованої в дорожнє покриття безстикової трамвайної колії з ізольованими рейками на безбаластній залізобетонній основі ці недоліки усуває не в повному обсязі, тому обґрунтування заходів щодо зниження вібрації, шуму, струмів витоку і температурних напружень в таких коліях є актуальним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12626
Розташовується у зібраннях:Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд і будівель на залізничному транспорті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Палант.pdf7.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.