Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнека, Олександр Георгійович-
dc.contributor.authorПозднякова, Любов Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-11-28T09:25:34Z-
dc.date.available2022-11-28T09:25:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДейнека О. Г. Економічна модель управління якістю послуг на залізничному транспорті / О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами 14-ї наук.-практ. міжнар. конф. «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика» (7-9 червня 2018 р. м. Харків). – 2018. – № 62 (додаток). – С. 104-106.uk_UA
dc.identifier.issn2075-4892 (print); 2413-4892 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12638-
dc.description.abstractМоделі соціально-економічних процесів (процесів виробництва та обігу) з погляду їх цільової спрямованості, можна розділити на три основні типи: аналіз, прогноз, оптимізація. Моделі аналізу мають бути використані з метою ухвалення рішень про конкретні дії, для поглибленого вивчення соціально-економічних процесів, для виявлення тієї залежності і взаємозв'язків в економіці і організації виробництва і обігу, які не є явно очевидними. Це моделі кореляційного і дисперсійного аналізу або модель міжгалузевого балансу витрат і випуску продукції (надання послуг), якщо вона не містить елементів оптимізації.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleЕкономічна модель управління якістю послуг на залізничному транспортіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 62 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дейнека.pdf2.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.