Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12638
Назва: Економічна модель управління якістю послуг на залізничному транспорті
Автори: Дейнека, Олександр Георгійович
Позднякова, Любов Олексіївна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Дейнека О. Г. Економічна модель управління якістю послуг на залізничному транспорті / О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами 14-ї наук.-практ. міжнар. конф. «Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика» (7-9 червня 2018 р. м. Харків). – 2018. – № 62 (додаток). – С. 104-106.
Короткий огляд (реферат): Моделі соціально-економічних процесів (процесів виробництва та обігу) з погляду їх цільової спрямованості, можна розділити на три основні типи: аналіз, прогноз, оптимізація. Моделі аналізу мають бути використані з метою ухвалення рішень про конкретні дії, для поглибленого вивчення соціально-економічних процесів, для виявлення тієї залежності і взаємозв'язків в економіці і організації виробництва і обігу, які не є явно очевидними. Це моделі кореляційного і дисперсійного аналізу або модель міжгалузевого балансу витрат і випуску продукції (надання послуг), якщо вона не містить елементів оптимізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/12638
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 62 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дейнека.pdf2.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.